طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

میثاقیان: استقلال و شهرداری در تجربه تفاوت دارند، در مقابل استقل

اکبر میثاقیان درباره شرایط شهرداری تبریز عنوان کرد: عد از راه یابی به لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. خودم فکر نمی کردم در دو هفته بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم اما خوشبختانه به سرعت بازیکنان جدید و قدیم با هم هماهنگ شدند.


وی افزود: اکنون شرایط بدی نداریم. به اندازه زمانی که داشتیم توانستیم به هماهنگی برسیم اما کار سختی پیش رو داریم. کم کم باید به شرایط ایده‌آل برسیم. من نگرانی بابت تیم ندارم. مربی هستم که اگر تیمم یک روز تمرین کرده باشد دغدغه ندارم.


میثاقیان با اشاره به اینکه حریفان در لیگ برتر مسلح هستند، ادامه داد: می دانم که شرایط لیگ یک با لیگ برتر فرق دارد. شهرداری تبریز در لیگ دسته اول توانست شاهکار کند اما در لیگ برتر تیم ها تا بن دندان مسلح هستند و تکرار شاهکار سال قبل به این راحتی نیست اما فوتبال همین است و هر تیمی بیشتر بجنگد برنده می شود.


سرمربی شهرداری تبریز در مورد استقلال گفت: شناختی از این تیم ندارم و فقط نفرات این تیم را می شناسم. مظلومی مربی شناخته شده ای است و به نظرم استقلال به نسبت پارسال تیم بهتری است. از میزان آمادگی استقلال بی خبرم. فقط این را می دانم که همه تیم ها در روزهای اول لیگ مشکلاتی دارند.


وی تاکید کرد: شهرداری تبریز تازه به لیگ برتر آمده و به لحاظ تجربه ای با استقلال فرق می کنیم. دوست نداریم در اولین بازی خود مقابل هوادارانمان ببازیم. به خصوص خودم که اصلا از باخت خوشم نمی آید. امسال فقط به مسائل فنی فکر کنم و از هر گونه حاشیه به دور هستم و اصلا هم دوست ندارم به سؤال های حاشیه ای جواب دهم.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و استقلال فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد