طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

نصرتی: کاپیتانی تراکتور افتخار بزرگی است

 

فراز کمالوند به طور قاطع اعلام کرده که محمد نصرتی کاپیتان این تیم است و فصل آینده بازوبند کاپیتان روی بازو او خواهد بود.
نصرتی از این مسأله استقبال می‌کند و این را افتخار بزرگی برای خود می‌داند:«بازی در تراکتورسازی افتخار بزرگی است چه برسد به این کاپیتان این تیم باشی. من از حضور در تراکتورسازی لذت می‌برم و همانطور که گفتم به غیر از تراکتورسازی در تیم دیگری بازی نمی‌کنم وقتی در اتریش شنیدم که نمی‌توانم برای تراکتور بازی کنم بسیار ناراحت شدم و خوشحالم که مسئولان شرایطی را فراهم کردند تا برای تیم بازی کنم و تیم خوبی را داریم و فصل آینده یکی از مدعیان لیگ خواهیم بود.»
نصرتی با هر گونه حاشیه در تیم ملی عنوان می‌کند:«باید به متن بپردازیم تا حاشیه. ما اردوی خوبی را در اروپا داشتیم و بازی‌های بسیار خوبی را انجام دادیم من فکر می‌کنم این اردو یکی از اردوهای تیم ملی بود و بی‌دلیل نباید درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد