طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

تراکتور محروم شد،پرتاب ساندیس مهمتر از توهین قومیتی!!!

 

محرومیت دو هفته ای هواداران تراکتورسازی چیزی نیست که هواداران و طرفداران بیشمار این تیم به سادگی بتوانند با آن کنار بیایند.

TractorFC.com- کلوب هواداران تراکتورسازی:
حوادث دلخراش و زننده ای که دیروز در تهران روی داد واکنش بسیار عجیب و سراسیمه ی مسوولان فدراسیون را در پی داشت تا بار دیگر سیاست های تبعیض آمیز فدراسیون فوتبال بیش از پیش آشکار شود.
رای عجولانه ی فدراسیون فوتبال به یکباره ی موج اعتراضی ای را در میان هواداران تیم تراکتور ایجاد کرد و در ابتدا همگان از شنیدن این حکم شوکه شدند. زیرا از یک سو این مردم آذربایجان بودند که دیروز آماج حملات و دشنام های بیشرمانه ی هواداران پیروزی قرار گرفتند و اینک پس از گذشت کمتر از بیست و چهار ساعت با رایی مواجهه شده اند که نمی توانند تیم خود را در دو بازی خانگی همراهی کنند.
رای صادره از سوی فدراسیون از جهات بسیاری قابل تامل است. در این رای مقصر اصلی حوادث دیروز هواداران مظلوم تراکتور معرفی شده اند و به استناد پرتاب ساندیس! به سوی عکاسان آنها را شروع کننده ی درگیری معرفی کرده اند. این در حالی است که هیچ کس از عمل زشت یکی از عکاسان که انگشت خود را به نشانه ی اهانت به هواداران تراکتور نشان داد  و یا از حرکت وقیحانه یکی از هواداران منتسب به تیم پرسپولیس که از گفتن آن معذوریم سخنی به میان نمی آورد(اشاره میشود به ساعات اولیه روز و سه هوادار پرسپولیسی حاضر در جایگاه 8000تومانی).
  واقعا صادر کنندگان این رای مسخره چقدر باید کوته فکر باشند تا به خود بقبولانند که پرتاب ساندیس به سوی عکاسان بدون دلیل صورت گرفت.
در این میان همه به پرتاب بطری از سوی هواداران تراکتور اشاره میکنند در حالی که همه ما میدانیم نیروی انتظامی هیچ وقت اجازه ورود بطری به داخل استادیوم را نمیدهد و تنها چیزی که پرتاب میشد پاکت های ساندیس بود! اما چرا هیچ کس نمی پرسد که این همه ساندیس از کجا آمده بود؟! همانطور که از قبل شنیده بودیم قرار بر این بود که به مناسبت عید نیمه شعبان از هواداران دو تیم پذیرایی به عمل آید،
اما متوجه شدیم پذیرایی فقط از هواداران تراکتور انجام پذیرفته است ؟؟!این پذیرایی افتضاح همراه بود با یک عدد ساندیس گرم و یک کیک تاریخ گذشته!! که به هیچ وجه قابل خوردن نبود..پس طبیعی بود که از آنها به شکل دیگری استفاده خواهد شد.
از سوی دیگر تامین امنیت ورزشگاه به عهده ی تیم میزبان قرار دارد در حالی که تیم تراکتور دیروز در ورزشگاه آزادی میهمان بود و اگر قرار باشد محرومیتی در کار باشد تنها باید گریبان تیم پیروزی و هوادارانش را بگیرد. از سوی دیگر در حالی این حکم صادر شد که شخص اول کمیته ی انضباطی یعنی آقای مجتبی شریفی در مالزی به سر می برد و این حکم عجولانه که در کمتر از بیست و چهار ساعت و بدون بررسی تمامی جوانب صورت گرفت تنها می تواند از سوی یک شخص یعنی تاج صورت گیرد. وی که از آغازین لحظات پایان بازی شروع به فرافکنی در مورد هواداران تراکتور کرد بلافاصله از فرصت استفاده کرد و در غیاب شریفی حکمی صادر کرد که خشم هواداران تراکتور را به همراه داشت.
رسول خطیبی بازیکن با تعصب و باغیرت تراکتور که اکنون به اسطوره ی بلامنازع تمامی هواداران تبدیل شده است دیگر فردی بود که گفتار و انتقاد هایش از عملکرد ضعیف مسعود مرادی به کام فدراسیون نشین ها خوش نیامد و جریمه ی سنگینی را برای این بازیکن محبوب تدارک دیدند. رسول که شجاعانه در برابر باند مافیایی فدراسیون فوتبال و عوامل پشت پرده این فدراسیون کثیف ایستاد بلافاصله با محرومیت مواجه شد. به نوعی آقایان سعی کردند که "گربه را دم حجله بکشند" تا پس از این کسی نتواند در مقابل کارهای کثیف فدراسیون نشین ها زبان به انتقاد باز کند. رسول با حمایتی که از هواداران تراکتور انجام داد اکنون جلوتر از کریم باقری و علی دایی منفور محبوب میلیون ها هوادار تورک زبان شده است و این شجاعت رسول باعث افزایش محبوبیتش خواهد شد.
تاج اینک به نوعی به "آل کاپن" فوتبالی تبدیل شده است فردی که در طول این چند سال پول های بسیاری را با این حق کشی ها به جیب زده است. وی اکنون در این خیال است که هواداران تراکتور به این سادگی تن به این ذلت خواهند داد. اکنون لحظه به لحظه بر شدت توهین ها و اهانت های این افراد افزوده می شود. اکنون آذربایجان و مردمانش آماج حملات گوناونی قرار گرفته اند. دیروز علیه مان هرچه خواستند گفتند و کردند (اشاره میشود به توهین های قومیتی در بازی با تیمهای شاهین بوشهر،ملوان بندرانزلی،سپاهان اصفهان،مس کرمان) و امروز وقیحانه محکوممان هم می کنند. بی شک اگر این سکوت ادامه پیدا کند این قوم جهول گستاخ تر خواهند شد. نباید بگذاریم کار به جایی برسد که اجدادمان به وجودمان شرم کنند. و نباید آنقدر منتظر باشیم تا روزی از سر پشیمانی و حسرت بگوییم که: از ماست که بر ماست.
این رای و محرومیت تراکتور و رسول به هیچ وجه قابل قبول نیست و مهدی تاج و فدراسیون باید منتظر عواقب افکار تبعیض آمیز خود باشند.
علی سرابلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد