طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

تهران با فرهنگ ترین نقطه ایران؟!

 

اولین بازی تیم محبوب خطه ی آذربایجان در شروع فصل دهم رقابت های لیگ برتر بی شک دردناکترین بازی برای هواداران این تیم به شمار رفت. در این دیدار سوای نتیجه ی بازی حوادث دیگری رخ داد که دل هر ترک زبانی را به درد آورد.

TractorFC.com- کلوب هواداران تراکتورسازی:

در حالی که تیم فوتبال تراکتور و هوادارانش میهمان هواداران پیروزی به حساب می آمدند ولی به جای مهمان نوازی مورد هجمه ی فحش ها و اهانت های بی شرمانه ی پرسپولیسی ها قرار گرفتند.
فحش ها و اهانت هایی که تنها سمت و سوی آنها زبان شیرین ترک و خطه ی دلاورپرور آذربایجان بود. آنهایی که روزگاری به دروغ ادعای گفتگوی تمدن ها را داشتند اینک چهره ی واقعی خود را عیان کردند و نشان دادند که هرگز بویی از ادب و فرهنگ و تمدن نبرده اند. اینها میدان مسابقه را محلی برای عقده گشایی و توهین به هواداران تراکتورسازی قرار دادند و هرچه خواستند گفتند و کسی هم جلودارشان نبود.
بیدرنگ پس از پایان بازی تمام رسانه ها و وب سایت ها که اکثرا حامی تیم پایتخت هستند لب به جانب داری از پرسپولیسی ها گشودند و هر یک به نوعی تلاش کردند تا هواداران تیم میهمان را مسوول تمامی حوادث قلمداد کنند. شعارهایی که در بازی دیروز به گوش رسید اشک مظلومانه ی مردم آذربایجان را از چشمانشان در آورد و دل میلیون ها هموطن را در سراسر ایران و دنیا جریحه دار کرد.
متاسفانه صدا و سیما نیز در اقدامی ناپسند به وضوح تمامی فحاشی های این هواداران را پخش کرد تا از یک سو متاسف شویم که چرا باید افکار فاشیستی و تبعیض آمیز چنین افرادی از طریق صدا و سیما منتقل شود و از سوی دیگر باعث شد که همگان به مظلومیت مردم آذربایجان پی ببرند. مردمی که در سال گذشته همواره میزبان شایسته ای برای سایر تیم های کشور بودند اینک در تهران در معرض زشت ترین شعارهای نژادپرستانه قرار گرفتند.
اینک وقت آن است که سراغی از آقای علیپور و عزیزمحمدی بگیریم. افرادی که همواره از اجرای منشور اخلاقی و پایبندی به کرامات انسانی دم می زدند اکنون معلوم نیست که چرا دیگر در هیچ تریبونی حاضر نمی شوند تا از حق این مردم مظلوم دفاع کنند. جالب تر این است که افرادی همچون تاج که دشمنی وی با هواداران تراکتور علنا برملا شده است باز هم با گستاخی در مورد هواداران و مردم آذربایجان سخن گفته است در صورتی که قانونا برخورد با چنین رفتارهایی تنها در حیطه ی کمیته ی انضباطی قرار دارد و وی صلاحیت اظهار نظر در این موارد را ندارد.
تاج و امثال وی بودند که دیروز در آزادی بر علیه مردم غیور آذربایجان شعار دادند و متاسفانه اکنون خود را در مقام قضاوت قرار می دهند. کجاست آن قاضی عادلی که بدون ترس از وحشی گری این افراد داد مردم آذربایجان و هواداران تراکتور را از این وحشی صفتان بگیرد؟
دیروز برای شخص نگارنده روز بسیار وحشتناکی بود. فارغ از شعارهایی که توسط پرسپولیسیها داده شد واکنش خودی های خود فروخته به جای اشک، خون از چشمانمان جاری ساخت. شعارهایی که دیروز بر علیه آذری ها داده شد بلا استثنا تمامی افرادی را که در تمامی ایران و جهان به این زبان سخن می گفتند را مورد هجمه قرار داد و در این بین واکنش کاپیتان و سرمربی تیم پیروزی بود که ما را از وجودشان مایوس ساخت. مگر نه اینکه علی دایی و کریم باقری آذری هستند و توهین به آذربایجان آنها را هم شامل می شود. ولی افسوس و صد افسوس که سخنان دایی در پایان بازی آتش این درد را شعله ورتر ساخت و وی به جای حمایت از هم زبانان خود دست به تحسین رفتار هواداران پیروزی زد و بیدرنگ حکم محکومیت هم زبانان خود را امضا کرد.
ولی اینان باید بدانند، باید بدانند که امثال کریم باقری و علی دایی هرچند پول و شهرت دارند ولی محبوبیت ندارند. اینان اکنون به جای افتخار مایه ی ننگ تمامی آذربایجان هستند و شخصی که قلوب مردم خود را از دست دهد با تمامی پول های جهان هم نخواهد توانست آنها را به دست بیاورد. آقای دایی یادتان رفته است که در بازی با عربستان همان هواداران پیروزی بودند که ناموس شما را هم به باد فحش و ناسزا گرفتند و این ما بودیم که با حمایت های خود شما را هرگز از خود نراندیم. ولی این پاسخ ما نبود.
مطمئنا شعارهای هواداران تیم پیروزی و واکنش صدا و سیما دل تمامی شما را به درد آورده است. ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که تمامی این حوادث دست به دست هم می دهند تا ما به درستی دوست و دشمن خود را بشناسیم و بار دیگر به چنین افرادی دل نبندیم. . از دیروز بحث های بیشماری در برخی از سایت ها صورت گرفت که حداقل یک وجه مثبت برای مردم آذربایجان داشت. سایت هایی همچون "بالاترین" که به خیال اعضای آن جمعی دگراندیش هستند بالاخره نقاب از چهره افکنند و ذات و سیرت واقعی خود را عریان ساختند. اینان به نوعی پیاده نظام هتاکان بازی دیروز بودند زیرا که ادامه شعارهای نژادپرستانه ی همزبانان خود را وارد دنیای سایبر ساختند تا دیگر شک برخی دوستان در مورد دشمنی این افراد به یقین تبدیل شود.
دوستان و هواداران عزیز، برای ما آذربایجان معنای خاصی دارد که هیچکس قادر به درک آن نیست. دیروز بدترین شعارها علیه این نام مقدس داده شد و ما، ما فرزندان ستارخان و باقرخان ها، باکری و شفیع زاده ها،  یا باید بمیریم و این شعارها را نشنویم و یا پاسخ کوبنده ای به این هجمه ها دهیم. دست های پشت پرده ی فدراسیون و افرادی همچون تاج شروع به نوشتن سناریوی جدیدی علیه هواداران تراکتور کرده اند و مطمئنا تن دادن به این نقشه ی شوم تنها باعث خواری و حقارت خواهد شد. زیرا از یک سو سرپوشی خواهد بود بر تمامی اهانت های هواداران پیروزی و از سوی دیگر هواداران تراکتور را افرادی یاغی معرفی خواهد کرد.
آن طوری که از شواهد و قراین پیداست بازی دوم روز یکشنبه بازی جنجالی ای خواهد بود. تمامی هواداران و دوستداران تراکتور و آذربایجان هم صدا شده اند تا در این روز با حضور چند صد هزار نفری خود داد خود را از بیدادگاه های این فدراسیون پوسیده بگیرند. درنگ جایز نیست. باید ایستاد و رو در رو با این دغل کاران نبرد کرد.
علی سرابلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد