طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

سردار جعفری:شعارهای هواداران پرسپولیس دور از فرهنگ میزبانی بود

چهارشنبه، 6 مرداد ماه ، 1389

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پاسخگوی شعارهای بسیار رکیک و دور از شان میادین ورزشی هواداران خود باشند.

TractorFC.com- کلوب هواداران تراکتورسازی:
سردار محمدحسین جعفری افزود: متاسفانه در بازی با پرسپولیس تماشاگران تیم تهرانی الفاظ رکیک و شعارهایی که توهین به هواداران تراکتور بود را مورد استفاده قرار دادند که این موضوع به هیچ عنوان با روح ورزشی و فضای ورزشگاه ها مطابقت ندارد.

وی با بیان اینکه در برخی از اخبار آنچه که در ورزشگاه آزادی رخ داد، وارونه منتشر شده است، خاطرنشان کرد: در حالی که هنوز بازی دو تیم شروع نشده بود و زمانی بازیکنان تراکتورسازی وارد زمین شدند، طرفداران پرسپولیس با بدترین شعارها و همچنین با پرتاب بطری های آب از میهمانان خود استقبال کردند.
جعفری افزود: بدون تردید چنین حرکاتی باعث تحریک هواداران تیم تراکتور شد و آنها نیز با شعارهایی تیم حریف را مورد خطاب قرار دادند که البته این حرکت نیز مورد تایید ما نیست.
وی، با بیان اینکه بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس از ابتدا با حواشی زیادی همراه بود، اظهارداشت: زمانی که هواداران تراکتور ساعت ها قبل از شروع بازی می خواستند وارد استادیوم شوند، با کنترل هایی روبرو شده و ازدحام جمعیت را به همراه داشت بودند که این امر ناراحتی آنها را موجب شد که خوشبختانه با رایزنی های انجام گرفته این امر به زودی مرتفع گردید.

جعفری با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتورسازی تبریز به هیچ عنوان در اعزام هوادارانش به ورزشگاه آزادی نقشی ندارد، تصریح کرد: حضور آنها در استادیوم های مختلف خودجوش است و اغلب آنها نیز در بازی روز گذشته از شهرهای تهران و کرج برای تشویق تراکتور آمده بودند.
وی با تقبیح عملکرد تماشاگران در این بازی، این گونه حرکات و شعارها را دور از فرهنگ میزبانی عنوان کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: اگر احساس کنم ذره ای در این قضایا بر علیه تیم تراکتورسازی تصمیمی اتخاذ می شود، به شدت اعتراض کرده و از نحوه برخورد هواداران تیم میزبان شکایت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد