طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

هواداران پرسپولیس سازمان‌دهی شده فحش می‌دادند

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه ای هواداران این تیم و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی اظهار داشت: به نظر می رسد دوستانی که رای را صادر کردند با توجه به اینکه ما میهمان بودیم و پرسپولیس میزبان، حق میهمانی را به جا نیاوردند. تمام اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی متوجه میزبان است نه میهمان.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی تماشاگری در جریان بازی با پرسپولیس نداشته است، ادامه داد: ما هیچ تماشاگری نداشتیم و نمی دانیم کسانی که این غائله را به وجود آوردند چه کسانی بودند. حتی اگر این تماشاگران از تبریز به ورزشگاه آزادی آمده باشند هواداران تراکتورسازی نبودند. این حرکت برای خراب کردن تیم تراکتورسازی صورت گرفته بود. من اصلا زیر بار اینکه آنها هواداران ما بودند، نمی روم. دوستانی که این رای را داده اند، باعث نابودی باشگاه تراکتورسازی می شوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: معتقدم قانون باید با خاطیان برخورد کند اما اینکه حکم ما را سنگین تر از پرسپولیس اعلام کرده اند،‌ قبول ندارم. چطور می شود در ورزشگاهی که 30 هزار پرسپولیسی و 13 هزار تماشاگر منتسب به تراکتورسازی حضور داشته اند، باشگاه تراکتورسازی محکوم شود. تمام شعارهای مطرح شده از سوی تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سازمان دهی شده بود. چطور می توان این موضوع را سازمان دهی شده ندانست در حالی که 30 هزار نفر یکصدا فحش ترکی به تیم تراکتورسازی می دادند؟ آنها به قدری تماشاگران منتسب به ما را اذیت کردند که مجبور به واکنش شدند.

جعفری در خصوص اینکه حبیب کاشانی اعلام کرده هواداران تراکتورسازی باید در بازی برگشت مقابل پرسپولیس محروم شوند، به فارس گفت: کسی نباید قصاص قبل از جنایت کند. ما در بازی برگشت میزبان هستیم و می دانیم که چطور هواداران خود را کنترل کنیم. به رای کمیته انضباطی شکایت کرده ایم و درخواست تجدید نظر این رای را داده ایم. البته نکته عجیب این است که به ما اعلام کرده اند فقط می توانیم به جریمه نقدی اعتراض کنیم. اگر پرسپولیس یک بازی محروم می شود ما هم باید همان مقدار جریمه شویم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد