طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

اخبار داغ از تبریزاعتراض به رای کمیته انضباطی

سایت گل ـ بعد از گذشت 3 روز از انجام بازی پرسپولیس و تراکتور همه حرف و حدیث‌ها و در تبریز در حول و حوش این بازی و اتفاقات بی‌سابقه آن است مطمئناً در روزهای آینده نیز شاهد آن خواهیم بود.

 اخبار داغ از تبریز:اعتراض به رای کمیته انضباطی و جلسه در تمرین تراکتور

درحال حاضر اعلام رأی کمیته انضباطی و محدودیت یک جلسه‌ای پرسپولیس و 2 جلسه‌ای تراکتور از بازی خانگی خود عاملی شده که بر آتش معرکه افزوده است...

عده‌ای معتقدند همان یک جلسه برای هر دو تیم می‌توانست تا حدودی جو را آرام کند . در عین حال هواداران فوتبالدوست تراکتور که راضی به نظر نمی‌رسند و نگران آینده فوتبال استان هستند معتقدند که حتی اعلام دوجلسه محرومیت از بازی خانگی برای آرام شدن جو موجود نمی‌تواند جای اعتراض داشته باشد .

اما نکته مهم این است که عده‌ای دیگر که به خاطر جریانات اخیر و درگیری‌های که همه شاهد بودند هواداران پرسپولیس را صرفا مقصر می‌دانند، حتی برای بازی روز یکشنبه که حکم بازی بدون تماشاگر بودن آن به هیئت فوتبال و باشگاه تراکتور ابلاغ شده را قبول نکرده و می‌خواهند به هر نحو در ورزشگاه حاضر شوند که این مسئله می‌تواند فوتبال تبریز را با حاشیه‌های جدی روبرو کند .

از طرفی نیز عده‌ای از هواداران تراکتور با تهیه نامه‌ای سرگشاده خواستار توجه به این قضیه شده و توهین به قومیت‌ها و فرهنگ‌ها را عاملی خطرناک به وحدت ملی و تمامیت عرضی کشور عنوان کرده‌اند و نگرانی خود را از این اتفاقات ابراز داشته‌اند.

جلسه مهم در ورزشگاه یادگار امام

تمرینات تراکتور روز جمعه 8/5/89 ساعت 7 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود قبل از شروع تمرین کادرفنی تراکتورسازی طی جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه در محل باشگاه تراکتورسازی داشته‌اند در مورد مسائل اخیر و رأی کمیته انضباطی و چگونگی برخورد باشگاه با این مسائل گفت‌وگو کردند.

در نهایت کادرفنی تراکتورخواستار رفع محرومیت حداقل یک جلسه از بازی خانگی شده و ضمن محکوم دانستن حرکات زشت عد‌ه‌ای تماشاگران عقیده دارند بایداز حق و حقوق مردم عادی و دوستدار تراکتور که از سال‌های پیش همیشه یار و یاور این تیم بوده‌اند و قربانی عده‌ای معدود می‌شوند، باید دفاع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد