طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

اخرین اخبار

 حرکت بسیاری از فعالین آذربایجانی به سمت تبریز؛ رادیو جوان از واکنش فیفا خبر داد

در حالی که به دنبال پخش خبر محرومیت شدید تیم تراکتورسازی و برگزاری بازیهای خانگی بدون تماشاگر، موجی از خشم و نفرت از این تصمیم در میان ملت آذربایجان به وجود آمده است بسیاری از فعالین حرکت ملی و طرفداران تراکتورسازی ار نقاط مختلف آذربایجان جنوبی به سمت تبریز در حرکت هستند.

به گزارش سانا بنا بر گزارشات رسیده این امر در شرایطی است که بازار تبریز نیز طی بیانیه ای از نیمه تعطیل بودن خود در روز یکشنبه به منظور اعتراض به وقایع روی داده در دیدار تراکتورسازی آذربایجان و پیروزی تهران خبر داده است. از سوی دیگر جمعی از فعالین شهرهای آذربایجان جنوبی همچون مرند، جولفا، سولدوز و دانشجویان دانشگاههای تهران، تبریز و اورمو هم ضمن اعلام همبستگی با هواداران تراکتورسازی از حضور خود در روز یکشنبه در شهر تبریز خبر دادند.

گفتنی است آحاد کثیری از طرفداران این تیم و دیگر فعالین آذربایجانی به منظور اعتراض به محرومیت تراکتورسازی و در عین حال اعتراض به داده شدن شعارهای نژادپرستانه ی بیسابقه در دیدار تیمهای تراکتورسازی آذربایجان و پیروزی تهران، در صدد برگزاری تجمع اعتراضی گسترده در روز یکشنبه و همزمان با دیدار تیم تراکتورسازی برآمده اند.

اخبار رسیده حاکی است این تجمع گسترده از حوالی ساعت 17 در میدان ساعت شهر تبریز، میدان آبرسان، میدان راسته کوچه و دیگر نقاط شهر به صورت هماهنگ و پیوسته صورت خواهد گرفت.

در عین حال "اس ام اس" های اعتراضی نسبت به توهین های مکرر و پخش عمومی بی سابقه آن از رسانه ملی و دعوت به حضور در خیابانها در روز یکشنبه به شکل گسترده ای در حال پخش است.

همچنین آخرین اخبار رسیده از واکنش فیفا نسبت به حوادث دیدار تراکتورسازی و پیروزی حکایت دارد. شبکه ی رادیویی رادیو جوان ایران ضمن اعلام خبر تماس مسئولین فیفا با فدراسیون ایران و پیگیری وقایع آن دیدار، نسبت به محروم شدن دو ساله ی فدراسیون فوتبال ایران در صورت اثبات ادعای هواداران تراکتورسازی اعلام خطر کرد.

گفتنی است بسیاری از هواداران تراکتورسازی از صبح روز پنج شنبه با اقدامی شایسته و هماهنگ تاکنون دهها ایمیل اعتراضی به دفتر فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، ارسال نموده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.urag-sozi.gigfa.com/

سلام
یاشاسین تیراختور!
لینک اولدوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد