طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

کفاشیان : فرهنگ آذربایجان باید الگو باشد

 

 

کفاشاشیان در کانال 5 تلویزیون ایران حاضر و با توجه به زدو خورد بازیکنان دو تیم تهرانی در پایان بازی دیروز , در پاسخ اعلام کرد

ما مردمان و هواداران با فرهنگی مثل آذربایجانیان داریم که در یک بازی حساس 100 هزار نفری در استادیوم حاضر می شوند و در پایان بازی علیرغم اینکه تیم محبوبشان بازی را واگذار کرده با رویکرد فرهنگی و فرهنگ سازی اقدام به تشویق تیمشان می کنند و در رسانه های دیداری و شنیداری و خواندنی به عظمت کار آنان اشاره نمی شود ولی کار زشت عده ای بازیکن نما به بازتاب اصلی رسانه ها تبدیل می شود.در حالیکه باشگاههای پایتخت عبارت فرهنگی ورزشی را یدک می کشند.لیکن هیچ کار فرهنگی نمی کنند رئیس فدراسیون  با همت تمام از هواداران تیم تراختور تشکر می کند و از دیگران نیز می خواهد آنان را الگو قرار دهند

سوشا مکانی: عکس‌های دایی را پاره می‌کنم و عکس العمل دایی

http://media.farsnews.com/Media/9001/Images/jpg/A0103/A1037842.jpg

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سوشا مکانی پس از باخت 2 بر یک مقابل پرسپولیس و جنجال‌های پس از آن گفت: تاکنون دایی اسطوره و الگوی من در فوتبال بود و او را دوست داشتم اما از حالا به بعد نیست. عکس‌های دایی را روی دیوار اتاقم چسبانده بودم، اما به محض رفتن به خانه عکس او را از روی دیوار می‌کَنم.

وی ادامه داد: من کاری نکردم و حرفی نزدم که این همه توهین بشنوم. برای گذشته خودم پشیمانم. این پیروزی مبارک تیم مردمی پرسپولیس و مربی مردمی و کاپیتان با شخصیت آن باشد. اگر بردن اینطور است و اگر توهین کردن و تهمت زدن اینطور است مبارک آنها باشد.

 علی دایی در واکنش به اظهارات سوشا مکانی مبنی بر اینکه گفته‌ بود "علی دایی را دوست داشتم و اسطوره‌ام بود، اما حالا دیگر نیست " عنوان کرد: اگر مکانی می‌خواهد با این روش به فوتبال ادامه دهد، همان‌ بهتر که من اسطوره‌اش نباشم.

وی ادامه داد: این حرکات ناشایست را در فوتبال قبول ندارم. بگذارید هر چه می‌خواهد بگوید و هر کاری می‌خواهد انجام دهد...

دایی: این کار را کردیم تا درس عبرتی برای دیگران باشد


علی دایی پس از برتری 2 بر یک برابر استیل‌آذین در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه بازیکنانم تقدیر می‌کنم. آنها بازی خوبی انجام دادند. در نیمه اول ما بازی خوبی انجام ندادیم. البته سرتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. در مورد آن صحنه گل هم باید بگویم بروید فیلم مسابقه را ببینید. سوشا مکانی چند بار توپ را از میان پاهایش عبور می‌دهد و بازیکنان ما را مسخره می‌کند. بازی جوانمردانه واژه بزرگی است. 

ادامه مطلب ...

کمالوند در کنفرانس خبری: مسئولیت این باخت را به گردن میگیرم.

فراز کمالوند سرمربى تراکتورسازى پس از شکست خانگى مقابل سپاهان گفت: از هواداران تیم عذرخواهى مى کنم.وى تصریح کرد: مسئولیت این شکست را به گردن مى گیرم. بازیکنان تراکتورسازى بد بازى نکردند اما زورشان به سپاهان نرسید. از هواداران عذرخواهى مى کنم و امیدوارم این شکست مقدمه پیروزى تیم در بازى هاى آینده باشد. او ادامه داد: یکى از دلایلى که در این بازى شکست خوردیم خستگى بازیکنان ناشى از دیدار با استقلال بود. تیم به طور کامل ریکاورى نشد اما نباید فراموش کرد که سپاهان قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فعلى لیگ است و تمامى بازیکنان این لیگ در حد تیم ملى هستند

قلعه نویی: کمترین حق این مردم، آسیایی شدن است

 

امیر قلعه نویی پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور، در کنفرانس خبری حاضر شد و به پرسشهای خبرنگاران پاسخ داد.


به گزارش کلوب هواداران تراکتورسازی، قلعه نویی صحبتهای خود را در مورد هواداران شروع کرد و گفت: "حماسه و افتخار آذربایجان، اینبار از طریق فوتبال ارائه شد. من به عنوان ایرانی به آن افتخار میکنم. آذربایجان و تراکتور باعث سربلندی ایران شده اند و کمترین حق این مردم، آسیایی شدن تراکتور است. من معتقدم اگر AFC تشویق و ادب این هواداران را ببیند، برای تراکتور سهمیه ویژه ای در آسیا در نظر میگیرد."

وی افزود: "امروز هواداران درس بزرگی به فوتبال ایران دادند و تشویق آنها پس از باخت مرا یاد هواداران تیم کره انداخت که پس از باخت مقابل ایران، تیمشان را تشویق کردند."

سرمربی سپاهان در مورد قهرمانی تیمش تصریح کرد: "ما هنوز قهرمان نشده ایم و کار سخت ما تازه شروع شده، تا زمانی که جام را بالای سر نبریم از قهرمانی مطمئن نمیشویم."

قلعه نویی در مورد حرکت بازیکنش در پشت دروازه تراکتور گفت: "کار بازیکن ما اشتباه بود و من در نیمکت با وی برخورد کردم. از هواداران هم تشکر می کنم که با متانت از کنار این مسئله گذشتند و حیف است ارزش این بازی زیبا را با چنین حواشی پایین بیاوریم."

وی در مورد اینکه گفته است، آرزو دارم روزی سرمربی تراکتور شوم، خاطرنشان کرد: "نه من، بلکه همه مربیان بزرگ دنیا، آرزو دارند روزی روی نیمکت تیم تراکتورسازی بنشینند و این موضوع یک افتخار محسوب میشود و البته باید در نظر داشت، فراز کمالوند با وجود سن کمش، مربی بزرگیست. وی در طول بازی، بارها تغییر سیستم میدهد و تیم حریف را با مشکل مواجه میکند."

باخت تراکتور و ژیروزی سپاهان

  

با سلام .چند نکته در بازی دیروز تراکتور وجود داشت  

۱.حضور هزاران نفری طرفدارن تراکتور در استادیوم که ۲ ساعت قبل از بازی استادیوم پر شده بود که من خودم حتی نتونستم برم داخل استادیوم ولی با این حال سیل تماشگر بود که به به طرف استادیوم رون بود 

۲. سپاهان که در بازی قبل مقابل مس شکست خورده بود انگیزه بسیاری برای برد داشت . و ما هم خوب بازی نکردیم و این باعث شکست ما شد ولی من زیاد ناراحت نیستم چون انشاالله این شکست مایه پیروزی ما در اینده خواهد شد(خوب همه بازی هارو که نمیشه برد) پس من ناراحت نیستم پس شما هم نباشید 

راستی بازی استیل با پیروزی چه بازی شده بود نبرد جوانمردان با نامردان و شکست استیل خلاصه اگه درواره بان هم به فرض وقت تلف می کرد جواب اون نامردی نبود علی دایی جوان مرد باش