طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

نصرتی در گفتگوی اختصاصی با گل: ما بهترین خط دفاعی لیگ را داریم

من برای موفقیت این تیم دست به هر کاری می زنم و در مورد رفتنم از تراکتور هم باید بگم که اگر من را بخواهند در این تیم هستم و برای تیم و هوادارنش خدمت می کنم


سایت گل- مسائل پیش آمده میان محمد نصرتی و هواداران تراکتور یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های بازی دیروز تراکتور- سایپا بود. نصرتی دیشب در گفتگو با خبرنگار گل در مورد اشتباهاتش در این فصل، شایعه رفتن به پرسپولیس و رفتار دیروز هواداران با او حرف‌های جالبی بر زبان آورده است.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد انتقاد شدید هواداران از او می‌گوید: «ما امسال در تیم سازمان دفاعی خوبی داریم که در کل خوب کار کرده ایم و تا حالا بهترین خط دفاعی لیگ را داریم و من نمی گویم که هیچگاه اشتباه نمی کنیم، چون هر بازیکنی در فوتبالش اشتباه می کند ولی بخاطر اشتباه نباید به بازیکن اتهام کم کاری زده شود. من در تبریز دوستان زیادی دارم و البته دشمنانی هم دارم. کسانی که دیروز به من توهین کردند را کاملا می‌شناسم.»

نصرتی در مورد شایعه پیوستن به پرسپولیس هم می‌گوید: «می گویند نصرتی می خواهد از این تیم برود و دلش با تیم نیست، اما اگر من دلم با این تیم نبود اول فصل به این تیم نمی آمدم و اگر هم در فصل گذشته در وسط فصل از این تیم رفتم به خواست خودم نبود ، در آن زمان باشگاه مشکل مالی داشت و با ترانسفر من با مبلغی که بدست باشگاه رسید قسط بازیکنان را پرداخت کردند، من برای این تیم زحمت کشیده‌ام و نتیجه زحماتم را با آسیایی کردن تیم خواهم گرفت . اگر تراکتور آسیایی شود با بهترین خط دفاعی لیگ که من نیز جرئی از آن هستم به این مهم دست یافته و این برای من افتخار است و این درست نیست که زحمات دوساله بازیکن را اینچنین جواب دهند ، من برای موفقیت این تیم دست به هر کاری می زنم و در مورد رفتنم از تراکتور هم باید بگم که اگر من را بخواهند در این تیم هستم و برای تیم و هوادارنش خدمت می کنم.»

مدافع سابق تیم ملی که به زدن گل‌به‌خودی‌های زیاد معروف شده در این باره هم به خبرنگار گل می‌گوید: «این گفته‌ها از صحبت‌های آقای فردوسی پور آغاز شد که در برنامه نود گفت نصرتی زیاد به گل خودی می‌زند. او بعد از برنامه هم چندین بار به من زنگ زد ولی من جوابش را ندادم و چون گوشی‌ام در پیغام گیر بود، وی پیغام گذاشته بود و بابت این مسئله از من معذرت خواهی کرده بود. جالب‌تر این بود که در آن موقع امیرحسین صادقی مصاحبه کرده بود و گفته بود که بله نصرتی زیاد گل به خودی می‌زند و این در شرایطی است که من در طول دوران فوتبالی خودم 4 یا 5 تا گل به خودی زدم ولی همان سال صادقی فقط 4 بار گل به خودی آن هم به مهدی رحمتی زد .»

کاپیتان تراکتور ادامه می‌دهد: «من در طول این فصل فقط یک بار گل به خودی زدم و در دیدار با فولاد بود که در آن صحنه من و محمدی با هم در برداشتن توپ تعارف کردیم که منجر به گل شد که در آن صحنه من مقصر اصلی بودم چون بازیکن نباید با دروازبان چنین حرکتی را انجام دهد.»

نصرتی معتقد است واکنش هواداران فوتبال لحظه‌ای و تحت تاثیر اتفاقات خاصی صورت می‌گیرد: «من مقابل استقلال موفق به گلزنی شدم که همه شروع کردن به تعریف و به به و چه چه کردند. این در شرایطی بود که من مقابل استقلال بازی پراشتباهی را انجام دادم و بازی من اصلا قابل قبول نبود. ولی در بازی با سپاهان روی گلهای خورده من مقصر نبودم و نقش اصلی را نداشتم. شاید در طول بازی اشتباهاتی داشتم ولی اینگونه نبود که روی حرکات اشتباه من گل بخوریم . درست است که گزارشگر بازی در صحنه گل گفته بود که روی اشتباه نصرتی این گل را دریافت کردیم ولی اینگونه نبوده و آقای کمالوند هم در اینجا حضور دارند و حرف های من را نیز تائید کردند. در بازی با صبا هم شاید بازی ضعیف و پراشتباهی داشتم ولی در آن بازی هم هیچ یک از گلها روی اشتباه من به ثمر نرسید.»

او در پایان باز هم بر روی این نکته تاکید می‌کند: « اگر من را بخواهند در تراکتورسازی می‌مانم و برای تیم و هوادارنش خدمت می کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد