طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

اشپیتیم آرفی خرید جدید تراکتور


اشپیتیم آرفی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس، به تراکتور پیوست


این بازیکن، امروز پس از مذاکرات با مسئولین باشگاه، رسما به تراکتور پیوست. وی به زودی برای ثبت قرارداد با تراکتور، به تبریز خواهد آمد.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://shabamahtabe.blogfa.com


«و یک لبخند»
شب همیشه به تمامی شب نیست
چرا که من میگویم
چرا که من می دانم
که همیشه
در اوج غم یک پنجره باز است
پنجره ای روشن
و همیشه هست،
رویاهایی که پاسبانی می دهند
آرزویی که جان می گیرد
گرسنگی که از یاد می رود
و قلبی سخاوتمند
و دستی بخشنده
دستی گشوده
و چشم هایی که می پایند
و زندگی
یک زندگی برای با هم بودن
همیشه هست..

مهتاب جان خیلی ممنون تو این مدت نبودم مارو شرمنده کردی

مهتاب شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://shabamahtabe.blogfa.com

´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´آپم´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´آپم´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´آپم´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´آپم´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´آپم´´´´´´¶¶´´آپم´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´آپم´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´آپم´´´´´¶´´´¶´´´´´آپم´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپــم¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

اپم منتظرتم بدو بیـــــــــــا

حسن تارکان پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.tiraxtur-tabriz.mihanblog.com

سلام وبلاگ من رو هم با نام >> تراختور آسیایی << لینک کن
یاشاسین

حتمآ به روی چشم

مرتضی پاشایی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://http://mortozpasha-tractor.blogfa.com/

سلام

خبرگزاری مورتوض پرس با قدرت برگشت

با

" تحلیل بازی پرسپولیس و ملوان از دیدگاه خودم "

و

" تحلیل بازی تراکتور و صبا از دیدگاه خودم "

آپم [گل]

خوشحال میشم بخونی و نظرتو بگی [گل]

تا ساعاتی دیگر هم تحلیل بازی استقلال وسپاهان از دیدگاه خودم رو میزارم

ضمنا اسمت تو لینک ها هست برای این که لینکارو میخوام درست کنم ویرایش کردم بعد این که لیست کامل شد لینک ها رو تو وبلاگ وارد میکنم

مهتاب سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://shabamahtabe.blogfa.com

رفت نامم با نسیم از یادها
گم شدم در برگها در بادها

رفت با باد خزان برگ دلم
دل مخواهید از من ای فرهادها

طعنه می زد قامتم روزی به سرو
بود نامم بر لب شمشادها

خم شدم در پیچ و تاب سخت راه
سختی ام شد غارت بیدادها

شوکران صبر ما را و سکوت
کس ندارد گوش بر فریادها

می روم چون آب بر جوبارها
رفته ام چون قصه ها از یادها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد