طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

دعوای فتح‌الله‌زاده با مایلی کهن در برنامه زنده

 

علی فتح‌الله‌زاده امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود که در اواخر برنامه محمد مایلی کهن مدیر فنی پرسپولیس به صورت تلفنی در برنامه حاضر شد. مایلی کهن بعد از آنکه در مورد پرسپولیس صحبت‌هایش را مطرح کرد به یک باره خطاب به فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: من مثل فتح الله زاده نیستم که در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شوم. من با اکراه این کار را می‌کنم. من در برنامه‌ شوک صحبت‌هایی را مطرح کرده‌ام که هنوز این صحبت ها و این برنامه پخش نشده است اما یک شیر پاک خورده صحبت‌هایم را بالا و پایین و منتشر کرد. وی ادامه داد: بعد از انتشار آن صحبت‌ها فتح ‌الله زاده انواع و اقسام اهانت‌ها را که حتی لایق یک فرد عادی نبود به من نسبت داد و بعد می‌گوید شکایت می‌کنم. شما چه کسی را می‌ترسانید؟ مایلی کهن خطاب به فتح الله زاده گفت: از نظر مدیریت ورزشی، تحصیلی با من قابل قیاس نیستی. شما به دلیل نسبت فامیلی، سرپرست باشگاه استقلال شدی. بعد این آقا به من می‌گوید باید استغفار کنم و مایلی کهن جوگیر شده، یا می‌گوید خودتی. ادبیاتت را درست کن. از نظر سنی هم از من پایین‌تر هستی. آنکه باید شکایت کند من هستم.

ادامه مطلب ...

جعفری: اگر ادامه دهند، افشاگری میکنیم

پس از ایجاد مشکل برای سردار جعفری، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی، در هنگام ورود به استادیوم، طی تماسی با ایشان، جویای ماجرا شدیم.

جعفری گفت :"ما تمام تلاش خود را برای ساماندهی هواداران به کار بستیم. حتی با مسئولان سازمان لیگ هم به توافق رسیدیم تا بلیط فروشی بازی ها به عهده خودمان باشد، تا هم از این طریق مشکلات هواداران را حل کنیم و هم از درآمد آن، بتوانیم بخشی از هزینه های باشگاه را جبران کنیم. اما متاسفانه برخی از مسئولین مانع تراشی میکنند."

وی در ادامه افزود:‌" تمام تلاش ما برای موفقیت تیم تراکتورسازی است، اما برخی مسئولین گویا نمیخواهند این تیم موفق شود و مدام سنگ اندازی میکنند. در همین راستا امروز به یگان ویژه دستور داده بودند، تا از ورود من به استادیوم جلوگیری شود."

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان افزود :" اگر این افراد از عناد خود مقابل تراکتورسازی، دست نکشند، ناچاریم افشاگری کنیم و آنها را به مردم معرفی کنیم."

قلعه نویی: درحال تجربه بهترین دوران فوتبالیم هستم

 

قلعه نویی پس از پیروزی تیمش، در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

* خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. ولی تراکتور هنوز آن تیمی که مد نظر من هست، نشده. چون جدای از نتیجه، فوتبال با کیفیتی که من دنبالش هستم را ارائه نمی کند.

* با تغییراتی که بعد از بازی اول انجام دادیم، احساس می کنم تیم درحال پیشرفت است. البته در حفظ توپ توسط خط میانی، هنوز با مشکل مواجه هستیم و باید در این چند روز، این مشکل را حل کنیم.

* متاسفانه بازیکنان من بزرگ فکر نمی کنند، تیم باید بعد از به ثمر رساندن یک گل، به دنبال گلهای دیگر باشد. همچنین بازیکنان از برد مقابل ذوب آهن، کمی دچارغرور شده بودند که این مشکلها را هم باید حل کنیم.

* می خواستیم بازیکن تازه نفسی را به خط حمله اضافه کنیم. به همین دلیل آرفی را بیرون کشیدیم و علیزاده را به جای او به زمین فرستادیم و به نظر من، علیزاده خوب جواب داد و توانست با دوندگی خود خط دفاع حریف را آزار دهد.

* در دو بازی اخیر، به ترکیب اصلی ومورد نظر خود رسیده ایم. معمولا ترکیب تیمی که برنده میشود، را زیاد تغییر نمیدهند. ما هم در دو بازی اخیر به ترکیب ایده آل رسیده ایم و توانستیم، برنده باشیم.

* با توجه به دوندگیهای زیادی که اکبر پور دارد، او را برای کنترل محسن حمیدی گذاشته بودم که به نظرم، سیاوش روز به روز بهتر میشود.

* سید محسن حسینی، مدافعی است که به خوبی می تواند با هر دو پا کار کند، با تکنیک است و جنگنده ولی باید تمرکزش را بیشتر کند.

* من فکر می کنم 70-80 درصد قدرت این تیم، هواداران هستند. واقعا خیلی خنده دار است. استراتژی فیفا این است که هر طور شده تماشاگر به استادیوم ها بکشاند. حتی نمونه بارزش همین تیمهای عربی هستند که به تماشاگران، اتومبیل جایزه می دهند، تا مردم به استادیوم بروند. ولی اینجا برعکس عمل می کنند. اینجا کاری میکنند که حداقل 150 هزار تماشاگر از این دو بازی محروم شوند.

* خدا را گواه میگیرم، در این 32-31 سال عمر فوتبالیم، افتخارات زیادی کسب کرده ام ولی در این مدتی که در خدمت مردم خونگرم آذربایجان هستم، در حال تجربه بهترین دوران فوتبالیم هستم.

نرگس محمدی بازیگر نقش نرگس هم هوادار تراکتوری است

 

شاید چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که دختری که به سختی می تواند تورکی صحبت کند جلوی میلیون ها بیننده تلویزیونی خود را تورک و عاشق تراختور بنامد. لحظه ای به یاد ماندنی که به این زودی ها از خاطر طرفداران تراختور و آذربایجانیان پاک نخواهد شد؛ موقعی که نرگس محمدی گفت که آذربایجانیم و طرفدار تراختور. اکنون بهترین فرصت برای تراختوری هاست که دختران طرفدار تراختور را به رخ دیگران بکشند. تشویق نرگس محمدی در اولین بازی با حضور تماشاگران در تبریز می تواند فرهنگ غنی آذربایجانی را در برابر فرهنگ دیگر مناطق که همواره آلوده به انواع و اقسام ناهنجاری هاست نشان دهد.

تشویق دختر طرفدار تراختور می تواند بقیه دختران را راغب به طرفداری از تراختور کند. دخترانی که شاید حق ورود به استادیوم را ندارند اما می توانند در جای جای آذربایجان جانبدار فرهنگ غنی خود باشند و طرفداری تیمی از دیار آذربایجان. شاید روزی رسد که دختران هم حق ورود به استادیوم را پیدا کنند و آن روز نباید جای دختران هوادار تراختور آذربایجان در استادیوم ها خالی باشدشاید چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که دختری که به سختی می تواند تورکی صحبت کند جلوی میلیون ها بیننده تلویزیونی خود را تورک و عاشق تراختور بنامد. لحظه ای به یاد ماندنی که به این زودی ها از خاطر طرفداران تراختور و آذربایجانیان پاک نخواهد شد؛ موقعی که نرگس محمدی گفت که آذربایجانیم و طرفدار تراختور. اکنون بهترین فرصت برای تراختوری هاست که دختران طرفدار تراختور را به رخ دیگران بکشند. تشویق نرگس محمدی در اولین بازی با حضور تماشاگران در تبریز می تواند فرهنگ غنی آذربایجانی را در برابر فرهنگ دیگر مناطق که همواره آلوده به انواع و اقسام ناهنجاری هاست نشان دهد.

تشویق دختر طرفدار تراختور می تواند بقیه دختران را راغب به طرفداری از تراختور کند. دخترانی که شاید حق ورود به استادیوم را ندارند اما می توانند در جای جای آذربایجان جانبدار فرهنگ غنی خود باشند و طرفداری تیمی از دیار آذربایجان. شاید روزی رسد که دختران هم حق ورود به استادیوم را پیدا کنند و آن روز نباید جای دختران هوادار تراختور آذربایجان در استادیوم ها خالی باشد

واکنش تند علی دایی به برنامه «خنده بازار»: صداوسیما جرات دارد مس

واکنش تند علی دایی به برنامه «خنده بازار»: صداوسیما جرات دارد مسئولان سیاسی را مسخره کند؟

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی سرمربی تیم راه آهن در ابتدای کنفرانس خبری اش پیش از بازی مقابل صبا ضمن تسلیت درگذشت بابک معصومی گفت: درگذشت این بازیکن فوتسال را به جامعه ورزش و خانواده وی تسلیت می گویم. واقعا متاسفم که وی را از دست داده ایم. او یکی از ورزشکاران با اخلاق کشورمان بود.دایی در مورد بازی مقابل صبا اظهار داشت: ویسی تیم خوب و جوانی را جمع کرده بود. این تیم در دو بازی قبلی خود نتایج خوبی را گرفته و نشان داده در این لیگ حرفی برای گفتن دارد. در این تیم بازیکنان جوان و با تجربه کنار هم قرار گرفته و یکی از بهترین تیم های لیگ را پدید آورده اند. ما بازی سختی در پیش داریم اما تنها به ۳امتیاز فکر می کنیم و با این روحیه به میدان خواهیم رفت.وی افزود: سه هفته تمرینات پرفشاری را داشته ایم، اما تنها روز گذشته توانستیم تمرین تاکتیکی انجام دهیم. ما در زمین خود بازی می کنیم و به فکر پیروزی هستیم. باید بازیکنان را به پیروزی عادت دهیم، هرچند در دو بازی قبولی هم نتایج بدی نگرفتیم.سرمربی تیم راه آهن در مورد تشویقش در بازی های پرسپولیس و ممنوع کردن این تشویق از سوی سران باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه، گفت: من هم دوست ندارم پرسپولیسی ها مرا تشویق کنند و اگر این ممنوعیت به صلاح پرسپولیس است با آن مخالف نیستم. من نه مسوولیتی در این مملکت دارم و نه مثل آقایان بن دارم. اگر نگاهم به نیمکت پرسپولیس بود سرمربی راه آهن نمی شدم. از صمیم قلب بگویم که دوست ندارم در ورزشگاه تشویق شوم و دوست ندارم مظهر اعتراض مردم به آقایان باشم. می خواهم در کنار تیمم با آرامش کار کنم و با آن نتیجه بگیرم.وی افزود: این آقایان هستند که خط می دهند، لیدرها را جمع می کنند، جلسه می گذارند و به مسافرت می روند. هیچ جا سراغ ندارید که بگویند من این کارها را انجام داده ام و اصلا اعتقاد به این کارها ندارم. اعتقاد من به آن بالایی است. مردم در ماه های گذشته نسبت به خیلی چیزها آگاهی پیدا کرده اند؛ اما با این حال به آنها می گویم که پرسپولیس از هر چیزی بزرگتر است و تیمشان را تشویق کنند.دایی در مورد برنامه طنزی که در رسانه ملی با موضوعیت وی پخش شد، اظهار داشت: در این مورد نظر خاصی ندارم. فقط متاسفم که در سازمان کارهایی انجام می شود که مناسب نیست. کسی که شخصیت من را تقلید می کند مقصر نیست. طنز با مسخره کردن فرق دارد. وقتی ورزشی ها حرمت یکدیگر را نگه نمی دارند، چنین اتفاقاتی رقم می خورد. اکنون خیلی چیزها را مسخره می کنند و حرمت را می شکنند، اما مردم خیلی چیزها را می دانند.وی همچنین تصریح کرد: آیا صداوسیما جرات دارد مسئولان سیاسی کشور را هم مسخره کند؟دایی در ادامه اظهار داشت: در جام جهانی هم صدا و سیما با آوردن کارشناس های مختلف تلاش کرد که مرا زیر فشار قرار دهد و مرا مقصر ناکامی قلمداد کند. اگر این سازمان در پشت بندش نام اسلامی نبود، حرفی نمی زدم. اگر خوشحالی مردم باشد، بازهم حرفی ندارم. این آقایان نام اسلامی را روی سازمان خود گذاشته اند، اما اخلاق اسلامی را خدشه دار کرده اند. کجای اسلام به مسخره کردن مردم را توصیه کرده است؟ همه چیز مرا خدا داده و نمی توانید با خدا جنگ کنید. او به خیلی ها نعمت داده و به خیلی ها نداده است.سرمربی تیم راه آهن درباره مورد تمسخر قرار گرفتن کاشانی در همین برنامه، تصریح کرد: کسی را با من مقایسه نکنید، جایگاه ها فرق می کند. شاید کسی وی را نمی شناخته و او با این برنامه معروف تر شده است، من ۲۰سال است در این فوتبال هستم، اما آقایان تازه آمده اند و نمی دانم از چه راهی آمده اند. تمام بدن من پر از بخیه است که این بخاطر زمان حضورم در فوتبال است. آقایان شاید دوست دارند مطرح شوند. مسائل زیادی وجود دارد؛ اما خیلی ها دوست دارند من خراب شوم. خود آقایان شاید هزاران مورد داشته باشند، آیا دوست دارند که در مورد آنها صحبت شود؟ متاسفم که صدا و سیما نام اسلام را دارد؛ اما نگاهی به کوچکترین مسائل اسلام ندارد و اینگونه می شود که جوانان ما به بیراهه می روند.سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص انتخاب وکیلش به عنوان رییس باشگاه شاهین بوشهر عنونا کرد: آقای دهقان وجاهت قانونی از خیلی ها بیشتر است اما این به من مربوط نمی شود که چه کسی رییس باشگاه دیگری است. وی ۸ سال با من رفیق بوده و در این مدت در تمام تیم ها به کمکم آمده است. او از خیلی ها که فوتبالی نیستند در کارهای اجرایی و مدیریتی بهتر است.دایی در مورد دریافت طلبش از پرسپولیس گفت: تاکنون منتظر تماس پرسپولیسی ها مانده ام و در این مدت متوجه شده ام که آنها با خیلی ها تسویه حساب کرده اند. با این حال اگر نتوانم مصالحت آمیز طلبم را دریافت کنم، ناچار می شوم از طریق قانون اقدام کنم.وی همچنین تاکید کرد: من نه دوست دارم سیاسی شوم و نه احتیاجی به سیاست دارم، فقط می خواهم کار کنم و زندگی آرامی داشته باشم. دوست ندارم مانند خیلی ها پشت آدمهای سیاسی قائم شوم. حتی برای آینده ای دور هم به سیاست فکر نمی کنم.دایی با اشاره دوباره به «خنده بازار» افزود: متاسفانه نمی دانم آقای کارگردان و مدیر این برنامه به چه چیزی اعتقاد دارند. یک دهه است که این گونه رفتارها در مملکت ما نقش گرفته و سر یکدیگر را کلاه می گذارند و به مردم دروغ می گویند. اگر هم بخواهم شکایت کنم باید سه سال بدوم و در نهایت آقایان می آیند و عذرخواهی می کنند و من هم باید ببخشم.
منبع:fnews

پاریس هیلتون طرفدار تراکتور !!!!!

پاریس هیلتون طرفدار تراکتور !!!!! پاریس هیلتون علاقه شدیدی به تیم تراکتور دارد.