طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

نرگس محمدی بازیگر نقش نرگس هم هوادار تراکتوری است

 

شاید چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که دختری که به سختی می تواند تورکی صحبت کند جلوی میلیون ها بیننده تلویزیونی خود را تورک و عاشق تراختور بنامد. لحظه ای به یاد ماندنی که به این زودی ها از خاطر طرفداران تراختور و آذربایجانیان پاک نخواهد شد؛ موقعی که نرگس محمدی گفت که آذربایجانیم و طرفدار تراختور. اکنون بهترین فرصت برای تراختوری هاست که دختران طرفدار تراختور را به رخ دیگران بکشند. تشویق نرگس محمدی در اولین بازی با حضور تماشاگران در تبریز می تواند فرهنگ غنی آذربایجانی را در برابر فرهنگ دیگر مناطق که همواره آلوده به انواع و اقسام ناهنجاری هاست نشان دهد.

تشویق دختر طرفدار تراختور می تواند بقیه دختران را راغب به طرفداری از تراختور کند. دخترانی که شاید حق ورود به استادیوم را ندارند اما می توانند در جای جای آذربایجان جانبدار فرهنگ غنی خود باشند و طرفداری تیمی از دیار آذربایجان. شاید روزی رسد که دختران هم حق ورود به استادیوم را پیدا کنند و آن روز نباید جای دختران هوادار تراختور آذربایجان در استادیوم ها خالی باشدشاید چند سال پیش کمتر کسی فکر می کرد که دختری که به سختی می تواند تورکی صحبت کند جلوی میلیون ها بیننده تلویزیونی خود را تورک و عاشق تراختور بنامد. لحظه ای به یاد ماندنی که به این زودی ها از خاطر طرفداران تراختور و آذربایجانیان پاک نخواهد شد؛ موقعی که نرگس محمدی گفت که آذربایجانیم و طرفدار تراختور. اکنون بهترین فرصت برای تراختوری هاست که دختران طرفدار تراختور را به رخ دیگران بکشند. تشویق نرگس محمدی در اولین بازی با حضور تماشاگران در تبریز می تواند فرهنگ غنی آذربایجانی را در برابر فرهنگ دیگر مناطق که همواره آلوده به انواع و اقسام ناهنجاری هاست نشان دهد.

تشویق دختر طرفدار تراختور می تواند بقیه دختران را راغب به طرفداری از تراختور کند. دخترانی که شاید حق ورود به استادیوم را ندارند اما می توانند در جای جای آذربایجان جانبدار فرهنگ غنی خود باشند و طرفداری تیمی از دیار آذربایجان. شاید روزی رسد که دختران هم حق ورود به استادیوم را پیدا کنند و آن روز نباید جای دختران هوادار تراختور آذربایجان در استادیوم ها خالی باشد

نظرات 5 + ارسال نظر
غلامرضا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ، با تبریک برد تراکتور مقابل شاهین ، به امید قهرمانی تراکتور در لیگ برتر آذرکده

علی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

من که عاشقش شدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام نرگس خانم دروغ میگه اون طرفداره استقلاله برین تو سایت آپارات دات کام اونجا میگه

مهدی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

یاشاسین تیراختور!

س سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

تراختور به اندازه کافی هوادار دختر داره لازم نیست با فتوشاپ عکس یکی تراختور رو تبلیغ کنین........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد