طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

قلعه نویی: درحال تجربه بهترین دوران فوتبالیم هستم

 

قلعه نویی پس از پیروزی تیمش، در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

* خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. ولی تراکتور هنوز آن تیمی که مد نظر من هست، نشده. چون جدای از نتیجه، فوتبال با کیفیتی که من دنبالش هستم را ارائه نمی کند.

* با تغییراتی که بعد از بازی اول انجام دادیم، احساس می کنم تیم درحال پیشرفت است. البته در حفظ توپ توسط خط میانی، هنوز با مشکل مواجه هستیم و باید در این چند روز، این مشکل را حل کنیم.

* متاسفانه بازیکنان من بزرگ فکر نمی کنند، تیم باید بعد از به ثمر رساندن یک گل، به دنبال گلهای دیگر باشد. همچنین بازیکنان از برد مقابل ذوب آهن، کمی دچارغرور شده بودند که این مشکلها را هم باید حل کنیم.

* می خواستیم بازیکن تازه نفسی را به خط حمله اضافه کنیم. به همین دلیل آرفی را بیرون کشیدیم و علیزاده را به جای او به زمین فرستادیم و به نظر من، علیزاده خوب جواب داد و توانست با دوندگی خود خط دفاع حریف را آزار دهد.

* در دو بازی اخیر، به ترکیب اصلی ومورد نظر خود رسیده ایم. معمولا ترکیب تیمی که برنده میشود، را زیاد تغییر نمیدهند. ما هم در دو بازی اخیر به ترکیب ایده آل رسیده ایم و توانستیم، برنده باشیم.

* با توجه به دوندگیهای زیادی که اکبر پور دارد، او را برای کنترل محسن حمیدی گذاشته بودم که به نظرم، سیاوش روز به روز بهتر میشود.

* سید محسن حسینی، مدافعی است که به خوبی می تواند با هر دو پا کار کند، با تکنیک است و جنگنده ولی باید تمرکزش را بیشتر کند.

* من فکر می کنم 70-80 درصد قدرت این تیم، هواداران هستند. واقعا خیلی خنده دار است. استراتژی فیفا این است که هر طور شده تماشاگر به استادیوم ها بکشاند. حتی نمونه بارزش همین تیمهای عربی هستند که به تماشاگران، اتومبیل جایزه می دهند، تا مردم به استادیوم بروند. ولی اینجا برعکس عمل می کنند. اینجا کاری میکنند که حداقل 150 هزار تماشاگر از این دو بازی محروم شوند.

* خدا را گواه میگیرم، در این 32-31 سال عمر فوتبالیم، افتخارات زیادی کسب کرده ام ولی در این مدتی که در خدمت مردم خونگرم آذربایجان هستم، در حال تجربه بهترین دوران فوتبالیم هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد