طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

طرفداران تراکتور

بروز ترین سایت هواداران و طرفداران تراکتور

قلعه نویی: کمترین حق این مردم، آسیایی شدن است

 

امیر قلعه نویی پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور، در کنفرانس خبری حاضر شد و به پرسشهای خبرنگاران پاسخ داد.


به گزارش کلوب هواداران تراکتورسازی، قلعه نویی صحبتهای خود را در مورد هواداران شروع کرد و گفت: "حماسه و افتخار آذربایجان، اینبار از طریق فوتبال ارائه شد. من به عنوان ایرانی به آن افتخار میکنم. آذربایجان و تراکتور باعث سربلندی ایران شده اند و کمترین حق این مردم، آسیایی شدن تراکتور است. من معتقدم اگر AFC تشویق و ادب این هواداران را ببیند، برای تراکتور سهمیه ویژه ای در آسیا در نظر میگیرد."

وی افزود: "امروز هواداران درس بزرگی به فوتبال ایران دادند و تشویق آنها پس از باخت مرا یاد هواداران تیم کره انداخت که پس از باخت مقابل ایران، تیمشان را تشویق کردند."

سرمربی سپاهان در مورد قهرمانی تیمش تصریح کرد: "ما هنوز قهرمان نشده ایم و کار سخت ما تازه شروع شده، تا زمانی که جام را بالای سر نبریم از قهرمانی مطمئن نمیشویم."

قلعه نویی در مورد حرکت بازیکنش در پشت دروازه تراکتور گفت: "کار بازیکن ما اشتباه بود و من در نیمکت با وی برخورد کردم. از هواداران هم تشکر می کنم که با متانت از کنار این مسئله گذشتند و حیف است ارزش این بازی زیبا را با چنین حواشی پایین بیاوریم."

وی در مورد اینکه گفته است، آرزو دارم روزی سرمربی تراکتور شوم، خاطرنشان کرد: "نه من، بلکه همه مربیان بزرگ دنیا، آرزو دارند روزی روی نیمکت تیم تراکتورسازی بنشینند و این موضوع یک افتخار محسوب میشود و البته باید در نظر داشت، فراز کمالوند با وجود سن کمش، مربی بزرگیست. وی در طول بازی، بارها تغییر سیستم میدهد و تیم حریف را با مشکل مواجه میکند."

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://azarteraktor.blogfa.com

سلام
لینک شدین
مرسی

ممنون داداش

صابر شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.traxturs.mihanblog.com/

سلام بغیشله بواخ قلدیم مشگلم واریدی
من لینکیمی سنین وبلاگیندا گورمدیم سن ددین لینک الیپسن هر وقت لینک الدین قل ده من ده سنی لینک الیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد